صفر تا صد خرید ارز دیجیتال Options

Wiki Article

از آنجایی که صرافی ها به عنوان واسطه در بازار دیجیتال عمل می کنند و ارتباط بین طرفین معامله را بر قرار می کنند و همچنین تا میزان زیادی امنیت معاملات و ارز های دیجیتال به ویژه بیت کوین را تضمین می کنند لذا انتخاب یک صرافی معتبر و مناسب بسیار مهم می باشد .

صرافی ارز دیجیتال به زبان خیلی ساده پلتفرمی است که به شما امکان خرید، فروش و تبدیل ارزها را می‌دهد.

شرکت‌های معتبر زیادی از جمله میهن وب‌ هاست سرور مجازی مخصوص ترید به فروش می‌رسانند.

پرسش اینجاست که این در پروسه وارد شدن مشکل ایجاد میکنه و «آی‌پی» ناشناس تشخیص میده؟

در دنیای بیت کوین و ارزهای دیجیتال خودتان مسئول نگهداری از دارایی‌هایتان هستید. تراکنش‌های بیت کوین نیمه‌ناشناس و برگشت‌ناپذیر هستند و اگر به‌دلیل رعایت‌نکردن اقدامات مربوط به امنیت، بیت کوین‌های شما منتقل شود، پیگیری آن بسیار مشکل خواهد بود.

در میان صرافی‌های ایرانی می‌توان نوبیتکس، والکس، آبان تتر و تبدیل را نام برد.

نکات ایمنی برای سرمایه‌گذاری هوشمندانه ارز دیجیتال در سال ۲۰۲۲

برای اطمینان بیشتر از تعهد و کیفیت کار یک صرافی، پرس‌وجو بهترین راه است. گروه‌های تلگرامی یا بخش پرسش و پاسخ سایت ارزدیجیتال (استک) یکی از بهترین جاهایی هستند که می‌توانید در آنها از اعتبار یک صرافی مطمئن شوید.

اگر ساکن ایران هستید، در یک سایت صرافی ایرانی، به‌راحتی می‌توانید با کارت بانکی خود به‌طور مستقیم بیت کوین بخرید یا ارزهای دیجیتال دیگر خود را به بیت کوین تبدیل کنید.

بنابراین در معاملات خود حتما از تحقیقات درست، تحلیل و منطق بهره ببرید و از احساسات کاذب اجتناب کنید.

احراز هویت برای این انجام می‌شود که صرافی مطمئن شود شما همان شخصی هستید که بیت کوین را خریداری کرده‌اید. این کار برای جلوگیری از کلاهبرداری‌ و پولشویی احتمالی انجام می‌شود.

من با آی‌پی فرانسه وصل میشم ولی قبل از اینکه آی‌پی ثابت باشه با آی‌پی های دیگه هم وصل شدم ولی الآن کاا با آی‌پی ثابت وصل میشم

ثبت نام رایگان جستجو بستن ۰۲۱-۹۱۰۰۷۵۹۰

با فعال‌سازی تأیید دو عاملی، آموزش خرید ارز دیجیتال برای ورود به حساب علاوه بر واردکردن گذرواژه، باید از طریق یک عامل دیگر هویت خود را تأیید کنید. برای این کار دو راه دارید:

Report this wiki page